Tips!


Några grejer jag vill tipsa om!
om du är som jag och inte hyr film eller ordnar på annat vis...kör med Lovefilm där finns både film och spel som man får hem i brevlådan mot liten månadskostnad, jag testkör nu via Buzzador så jag får två månader att testa gratis och det har funkat grejt, jag får två filmer varje gång och så fort jag skickar in får jag två nya från en lista jag själv skapat! Dom är supersnabb på att skicka ut och du får också via mail veta vad som kommer. Inget kostar att skicka tillbaka och det är små smidiga kuvert du använder. rekomenderas faktiskt, trodde det skulle vara krångligt men men icket!

I Stockholm när jag är där går jag till Hötrogshallen till P&B delikatesser och köper Lime/citronhonung, helt fantastiskt i théet, nu kan man också beställa via deras sajt och dom har maaaaassor va gott så check it out!!



Är du i huvudstaden och vill ha en kväll med skratt går du på Hilton och ser RAW stand up comedy, såklart! Varje fredag-lördag tom 5e maj kör dom, biljetter på Ticnet!


Matblogg: Bästa "jag vet inte vad vi ska käka till middag"-bloggen har du här, hon är fördjäla duktig på att fixa mat som man vill käka! Man blir alltid hungrig när man surfar på hennes sajt!

Feel-good-blogg! Minna är great på att blanda mode/skönhetstips med resetips, mat o dryck och massa annat. Hon är fantastisk på att fotografera, man blir så glad för allt ser så...inspirerande härligt ut!


Förnya hemma?!= funderar du på custom-made möbler som är av fantastikt trä och hantverk som heter duga, ja då är det the one and only..Silbaniethko du skall vända dej till, allt från ramar till möbler! Roffeman fix it!


jaa det var ju flera saker till jag ville ta upp men ..det här får räcka för ikväll ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej! Detta kanske låter lite konstigt men jag surfade runt på internet efter en ny tv-möbel och helt plötsligt var jag inne på din blogg =) för länge sen gjorde du ett inlägg att du länge hade velat köpa en tv-bänk i fransk industrikänsla. Jag tyckte den var suuper snygg och undrar om du vet om man fortfarande kan få tag på den? hade varit jätte tacksam om du vill maila mig ett svar =) Kram therese

2012-06-26 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0