fredag 13e

blev dagen vi tog farväl till lillebror Noah

Har gruvat mej så länge nu och dagen var tung men på ett ärofyllt sätt, alla bidrog med sitt till en fin dag ändå. För det var lillebrors dag, verkligen, vi talade om honom hela tiden, till honom hela tiden och dedikationerna var många i form av sång av Jörgen och sång av Ida och massor av hälsningar och vackra blommor
Familjen var enad, vår ack så brokiga men fina familj

huvudvärken ligger som ett tungt band runt mitt huvud men när jag går till sängs tar jag främst med mej sången i mitt huvud: Jörgen som sjunger: The other side och Ida som sjunger : over the rainbow
och framförallt
bror Dani som hann hem i tid, det behövde jag och övriga familjen och bästa vännerna som stöd

Tack för en vacker sorgligt vacker dag


dessa två låtar kommer i framtiden alltid ha en speciell plats i mitt hjärta


Night Night wherever you are......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0