Feel good

bestämde mej i förra veckan att detta skall bli en `feel good"-period där INGET negativt skulle få störa
Det har funkat faktiskt hittills..ja okej då med ett lite utbrott för skattedeklaration och ilska mot strul med bokföringen men det var en kort stund!

Jag har vart produktiv på jobbet, massor av nya idéer, nya bakverk, test av nya matrecept mm. Då trivs jag som bäst!

Förra veckan hann jag med att umgås mycket med bror Dani som var hemma från England, så mysigt å kul, det var 4 år sedan sist vi fick umgås, vi pratar ju mycket annars men ses kan vi ju inte så det är ju liksom inte samma sak som nu när han är hemma

sen åkte han hem igen och humöret for lite i botten..

men..

På fredag  drar jag och S till Shlm för att inhämta inspiration från restauranger och caféer/barer till jobbet. Ut en sväng ska vi också, längtar galet mycket efter att dansa! Så det blir en helkväll på lördan ute! :) Dansa har det ju inte blitt så mycket av under tiden med brutet ben..men nu..nu!'

Gotta´love this song! eller hur

Solen har börjat titta fram men i samma veva kommer kylan, det är ju januari så..
det var så fint ute idag (men även om vintern kan vara fin så ogillar jag kylan lika mycket som lilla Penny som fått nya "kläder" )








au revoir mes amies

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Jag bara älskar din inställning till livet! Hoppas du får superduperkul i Stockholm, det är du verkligen värd efter all skit som varit.



Vackra bilder, saknar er där uppe!

Kram

2012-01-25 @ 17:34:07
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0