2012



nytt År, ny start med "vanliga" vardagar igen..alltid konstigt nog lika skönt
Börjat året utan socker, så länge jag kan, det är också skönt. Det var det första "löftet", det andra är att experimentera mer i köket, testa fler nya recept, vilket vore rätt så självklart när man jobbar i kök ..men på nåt vis är det rätt lätt att "fastna" i det man är van att göra men nu har jag gjort nya menyer, tagit fram "massor" av recept och sen ska jag och S från jobbet åka iväg några dagar till Shlm för att få ny inspiration
O´holy sweet öppnar egen butik 16/1 så dit måste man ju bara gå och kolla"-dom är fantastiska dom tjejerna, man känner sej gode ringrostig som konditor när man kollar in deras saker..


Sen är planen..den "stora" planen att åka till USA med familjen och hämta än mer inspiration och vem vet lite nya affärsidéer också kanske!

En annan idé jag hittade när jag en dag satt och kollade på nätet är denna...


..en fotoram med plats för massor av foton..nåt jag måste göra, för hur fina och många foton har man inte egentligen som bara ligger där, som man älskar men inte vet vart man ska sätta!? (fast jag ska köra på hälften stående och hälften liggande sas., tror det kan bli bra det också)

Eftersom jag numer är som en "harig-89-årig-tant" när jag är ute och går (jepp hur härligt är det inte att kunna GÅ helt själv sen olyckan!!?= so lovely!) ..så har jag skickat efter ett par ICE-BUG, snygga, sköna OCH med dobbar! men hm vet inte om jag ska behålla..vet heller inte varför jag tvekar..  "Ett fånigt I-landsproblem!"..jag vet

..en bra sajt att beställa just sportgrejer från (har beställt min NIKE-jacka där och desssa skor är : sportamore.se )

Nu har jag jiddrat nog, imorgon är det dags för sista röntgen av benet sen det bröts/opererades och ska då även träffa kirurgen som "lagade" mej ;) Ska säga att jag tycker det är UTOMORDENTLIGT skönt att slippa ortopeden för förhoppningsvis så länge jag kan!

fantastiska sexiga Kings Of Leon får avsluta kvällen..
Night Night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0