Galet

galet 1. många tallrikar med mat har farit geonm köksdörren på jobbet idag, kul som 17 men bara trist att alla kom så sent" på dagen så halva dagen gick till spillo liksom för sen blir det halvpanik´för alla som vill in och maten som ska hinna ut..Tänkte om jag hann skulle jag velat ta ett kort för dom stod nästan på varann där ett tag ;))

galet 2. mannen i huset blev så trött av att rasta hundar tidigt på morgonen kl 5 och dubbeljobbet han har så han gick och la sej..kl 19 .....men det unnas honom, han sover skönt och jag surfar o chattar med ett glas vin i handen ;) Not alone

galet 3. Fick igår en skiträkning till företaget på en TGL-försäkring för en anställd som slutat för "konsultation inför studerande" på 27.000kr...Undrar när det ska "ramla" in fantasisummor tillägnad mej så jag kan leva på skiten??! Dvs ta ut en lön och inte bara syssla med sin "hobby" obetalt

galet 4. När jag är ute när det är minusgrader så blir metallplattan jag har inopererad i benet kall och när jag kommer in så känns det som om benet ska sprängas..lite som en skottskadad soldat.. Gör ont som fn men som läkaren sa "inget farligt"

galet 5. Har alltid drömt om att få bo utomlands, omän bara för ett tag, kanske blir det av och fortare än jag tror?! ;)) Spännande..vi får se. Bild som "ledtråd" men jag säger inget ..än...Schyyyyysh


galet 6. Jag kan inte få dom ur huvudet, måste lyssna på crossfade igen...sry



NU fortsätter lördaskvällen´ :)
Bonsoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0