down on low



hopplöst detta kallväder, drar ner både humör och kämparglöd. Hur många rör sej runt i stan i onödan och gynnar affärsvärlden när man knappt kan andas ute utan få köldchock eller förfrysa nån kroppsdel??! Inte många i den här stan iaf..så början på veckan har vart tungrodd på företaget men ..så idag så hÄnde det, dom kom, i "massor" dvs. gästerna..och det var en boost för själen och kassan och det är så lovely att få höra det där surret och porslinsslamret igen
Jag är som mest kreativ under press och stress, konstigt nog
Jag har sällan skaparlust när jag har det lungt kring mej så idag då blev det fart i en och dagen flög iväg och jag hoppas på samma resten av veckan

 snö snö snö

Till veckan är det början på den stora ansträngningen och FOCUS på att ta itu med alla 1000 idéer man har och vill förverkliga/utveckla på företaget. Allt från hemsidan som tagit alltför länge att sjösätta till övriga´idéer som bara måste komma till skott från idé till verklighet, that´s what it is all about´ ju!

Focus!


Jag har lätt för att tappa just focus på det jag planerat att göra och falla tillbaka i rutiner och gamla "måsten"

Time for bed

har "fastnat" i Crossfade-låtarna, what to do..mer än lyssna om igen





night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0