umbabpa..umbapa..

..håller nog på snurra om, sjunger ordet om o om igen Bevis på att jag behöver ny musik att lyssna på, förrådet måste vara tomt! ;) Musiktjänsten Digster måste jag sätta mej in i, är så dålig på sådanhär men detta verkar inte så svårt, eller inte försvårt för en sån som mej ;)
Via Buzzador, får jag just nu möjligheten att få Digster premium i 6 månader fritt, det kan du också, surfa in på digster.se, använd koden "buzzador" och sprid vidare via fb och blogginlägg :)
Nu håller jagsjälv på skapa en musikprofil, wow vilka "teknikpoäng" jag får ;)

Hursomhelst testa Digster vettja!

Efter en skruttdag i allmänhet så har jag bestämt mej, jag ids inte gå och sova och vara olycklig, nu ska jag gå och sova och tänka på nästa veckas fest jag ser framemot och om dagen efter 3 veckor då jag får (förhoppningsvis) börja "stappla" runt igen som 1,80m lång!

Nigh night




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0