lampOman

..jaa vissa gillar skor..och jag gillar lampor
Har "sprungit" på flera varianter senaste tiden som jag åh så gärna vill ha men som antingen inte passar härhemma eller egentligen är det väl så att ..jag behöver ingen mer lampa..just nu..Men behöver alla tjejor dessa skor då?!? ;)
Nåja man kan ju inte köpa en lampa och hänga den i garderoben iaf MEN jag spanar tills det är dax att byta ngn ;)
Industrilooken, denna stil, som är så populär var jag inte så inne på först, lite kalt lite serilt sådär men nu..I love it, så fint när man ju kan matcha med trämöbler och inte bara till lantligt vitt (för det har ju inte jag) men det funkar faktiskt till antikt och annat trä ju.

kolla in dessa som finns på Länna-möbler..


.oj jag nu smyger det sej in lite möbler också ;)...
men detta skåp (från Nordal) ja hujja´det drömmer jag (nästan) om!..tänk att få fylla det med alla kokböcker eller porslinet!


och denna TV-bänk/skåp ar jag velat införskaffa länge nu..ut med den fula Ikea-varianten och in med denna fina :)


Så sakteliga närmar sej julen, även om jag inte riktigt hann med sommaren och hösten den regnade bort så på nåt konstigt sätt så när julsakerna börjas ta fram i affärer är man "redo" igen..i år fortsätter den vita julen härhemma och som sagt lampor..och ljus..i år ska fler julstjärnor upp i fönstren än den stora jag hade i sovrumsfönstret förra året. Dessa från Watt o veke ör just vita och fina..
Luna
Isa

Några fina större lampor i tyg har jag fastnat för också som denna från
Tine K home

..men vita lampor håller ju sej inte så vita och fräscha alltför länge heller..


Denna från Watt o Veke, Dragonfly (trollsländor som mönster innuti lampan) är cool med sitt mönster innuti men då tycker jag inte om färgkombona på dom tre som finns...
                                           
hos favoriten Parcourrier hittar man
Industrial New Yorker..lovely :)




avslutar med denna lyxiga fina från FLOS, Skygarden, med vit stuckatur i gips som sprider fint sken..(priset 18,000 kr..)
                                           

nä flåt jag måste avsluta med denna Moo lampa, cool cool cool men tyvärr lite dyr (den också)finns på Dennys home som för övrigt är en ny favoritsajt jag kollar in!



...ps..

Kommentarer
Postat av: Therese

Heej!

Jag vill bara veta om man fortfarandde kan få tag på tv-bänken, den är ju suuuper snygg!

hade varit glad om du kunde skicka ett mail till mig såfall =)

Svar: Jag har mailat dej Therese, typ ett par månader försent, förlåt igen!!
Åza

2012-06-26 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0