Im hopeless

I´m hopeless..and I know it!
Jag älskar böcker, kok-bak och dryckesböcker främst då vill säga..denna veckas skörd kanske var lite heavy men oh så lyckad...idéerna flödar..!


Saltå kvarns böcker är HELT fantastiska och systrana Eisenmans mingelmat supergreat, vilka bilder! (och massor av recept) Leilas Hello cupcake..sådär men fina bilder och en del nytt att prova, man kan ju bara inte annat än tycka om henne liksom :)

denna bok har jag försökt läsa sedan Paris-semestern..intressant det jag läst men kanske lite skrattretande tema för en sån som mej (!?) eller så helt rätt kanske ;)
 Läs den, lättläst och ..nya idéer att ta in!
 
4 timmars arbetsvecka...konsten att leva mer och jobba mindre


sen är vi inne i juleperioden nu äntligen..för dvs planering ..och inredningstidningarna är på G..även mat- och idétidningarna...kommer inte kunna stå emot alla..
 Jul Jul

idag har vart den jobbigaste dagen på länge med många problem i stora mått ang firman, dvs maskinproblem, ombyggnadsproblem och div annat som man bara vill skrika åt men men what to do..fortsätta fightas i rätt ordning, tur man har sina tjejer på firman som sköter ruljansen klanderfritt!
Men en del av dagen har vart rolig också, lunch med gammal vän och oväntat samtal med också gammal vän och till sist Försäkringskassan what to say..man har brutet ben och dom frågar-kan du verkligen inte jobba nu?...Hm..ska jag prova stå och se om det håller benet? (emot läkarens order) få se..njae tror inte det va, jag vill gärna kunna gå ordentligt sen när det läkt klart ett tag till va!

nu isäng..det här är mitt nya liv, hoppa isäng före 24 och somna före 02 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0