Göra om! MakeOver!



just nu vill jag bara göra om, fixa till, på jobbet, hemma (helst i nytt hem, flytta!) Har sån inspiration just nu..som bara trycks tillbaka av diverse orsaker..MEN! på jobbet är det snart dags för en ny yta med fler sittplatser som skall fixas till och jag vill göra nåt speciellt, det ska vara cozy, avslappnat, enkelt! Trä, korg, mörk heltäckningsmatta, ull, fårskinn...
Tavlan ovan har jag beställt till den stora väggen samt tavlan nedan..

 från Parcourrier

och denna nedan VILL jag HA men hittar inte att köpa :( Nåja får nöja mej med dom andra två fina som tanken är att dom skall förses med fina ramar från glada snickar-Roffeman, inget glas bara ram i gediget vindpinat gamalt laduvirkesträ!


Tanken var att denna korgstol skulle få bli till ett antal sittplatser (IKEA) med fårskinn på MEN dom finns ju inte att få tah i häruppe i norr och inte heller går dom att beställa via nätet :( men skam den som ger sej, jag skall ha en korgstol iaf och smala bord i rustik trä men dock inte ´klumpiga` Vi får se hur jag löser det här va ;)



Drömmer om ett par olika möblertill hemmet då, från denna butik, ett skåp för porslinet står högt på "vill-ha"-listan nu :) Tror jag visat det tidigare..
Nåja det är så fint att det tål ses igen
 från Baazar

måste till sängs nu..

Night night! wherever You are...


Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Oh vad mycket snyggt du tipsade om. Det vita skåpet blev jag en aningens förälskad i, likaså de tänkvärda texterna. Ska du få större yta? Krymper Pentik eller bygger ni ut?



Stor kram

2011-10-25 @ 09:12:58
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Åza

Tack Malin :) Nä vi har samma yta men iom med ombyggnaden får jag tillfälle att tänka om och då få mer sittplatser (minskar baren istället) :)

2011-10-26 @ 08:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0