helg 15

yes I wanna fly away...
Sitter och kollar priserna på New York resor , det är dit jag siktar på i maj
Men det kostar på och det lönar sej att kolla kolla kolla på plika sajter och jag brukar vara bra på att kunna hitta bra resor så det siktar jag på även denna gång för åka iväg det blir det
...jobbhelgen är avklarad, en smått hysterisk lördag så jag är nöjd och det är den 15e helgen på raken jag jobbar så det var ett litet "jubileum" ;))) vi firade med go´gofika på eftermiddan`

Så skönt att jobba med S och att ha flyt, det är guld värt att ha bra anställda och nu måst jag ha 2 till som jobbar extra men det är svårt då jag är kräsen, dom måste klara en hel del annars kan jag ju lika gärna jobba själv så hmmm... har nu 3 kandidater jag ska fundera på i veckan eftersom S inte kan ´jobba varje helg behöver jag verkligen fixa fler speciellt extra anställda.

å yes vi bakar allt själv på Hildurs även om många inte verkar tro så...varför vet jag inte?? Too prefect säger en del...hahaha
inför helgen blev det bla detta!...
 lila princess
 Bailey cups´
 Blueberry cheesecake
 Mini leopard cups´
 Franska maränger

..fast på helgerna säljer vi myyyyycket mat så det är xtra kul iofs men fiakt det går åt det också ;)

Min logga kommer snart upp på¨fönstret och det blir så kul..och fint :)

Me happy
 (snygg va?! ;)

Nä nu blir det lördasmys med lite snacks å softa i soffan!
puzz!


dagens ord...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0