saknad

ibland kan jag sakna ..sakna endel personer så otroligt mycket ..framförallt nån som man aldrig får se mer dvs pappa, han var en sån otroligt stark person och gav mej så mycket som jag aldrig får uppleva mer, idag är en sån dag, ska åka på graven och nu har jag tittat på foton men "enoughs enough, -life goes on, så skulle han sagt, -ryck upp dej flicka och ta tag i företaget ditt istället!! Så jag "lyder" hans råd och åker och jobbar ett tag med bokföringen ;)
Han sa ofta "choose a job you love and you´ll never have to work a day in your life" (confucius)
pappa & lillebror
pappa, jag, lillebror N, Mona
 pappa, syster, bror D

"Hälsa gubben på månen från mej.."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0