julskinka 2011?

.idag var det dax för den fruktade hälsokontrollen jag gruvat mej för ett halvår, måste göra den av olika skäl men sista veckorna har jag "deffat" för att gå ner i vikt och ha bättre utgång för att inte bli stämplad som julskinka 2011. Sista två veckorna har jag kört detox (dvs citronvatten) och nutrilett non stop och idag mådde jag så jäla krassligt att jag hade inte pallat längre..Nåväl hälsokollen gick rätt okej, ingen slaktstämpel på ändan fick jag då och proverna visade att jag hade alldeles för lågt värde av nåt jag inte minns namnet på men läkaren sa att det visade "kraftig självsvält"..ooopsie
MEN nu är det över med den "självsvälten" och övergång till Gi/LCHF mat,jag bara måste för nu mår kroppen inge bra alls, iiiiinge bra alls

Hursomhelst, det går att "missköta" sej i form en kort tid men om man inte kör på rätt väg sen med mat och motion så då går det åt pipsvängen så...good healthy fooood is on my plate tomorrow!!

detoxthé från Kusmi=gott


Osocial är vad jag varit för länge nu, saknar mina vänner så nu måste jag rycka upp mej..så AW med A imorgon och idag fick jag fira av lite sms runtom vännerna och kolla läget men det verkar som om läget är lika för många just nu, att vara lite osocial till vårkänslorna kommer..
Vi kan ALLA behöva lite vår/positivism nu! så jag har beställt det av vädergudarna :)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0