höjden av..

idag gick jag för andra gången till kommun för att göra nya provet i alkohollagen som man nu måste sedan 1/1-11, förra gången fick jag fel test, idag "försvann" det på webben (INTE mitt fel såklart, jag rättar inte proven själv ;)) när det skulle rättas.....så tredje gången gillt då på torsdag??
Pappersbyråkratin har verkligen inte gått min väg sas senaste halvåret...men man bör väl finna det positiva det också?! (frågan är hur..)

Nåja hursomhelst imorgon måste jag iaf ägna mer timmar på eftermiddan att vara ute på "golvet" på jobbet och producera, vi skall ha en "bygga på höjden" eftermiddag, dvs all American cakes..
Devils food chocolate cake, Lemon curd cake mm mm. Ju högre desto bättre!!
¨



preeeecis så ska dom se ut, kanske lite snyggare ;)

Jomenvisst nu har Roffeman fått visa upp sej igen och sina möbler (Silbaniethko) han och söt-Novis var i Pite-tidningen och visade upp hans hem igår, jamen klockrent, artikeln var både bra skriven och så fina bilder på det! Bra reklam även för Pentik, suverän inredning till dom fina möblerna :)


 


 foto lånade fr Piteåtidningen (se länk) bild: B.S
Sooo proud off ya R!
..this one´s for you

<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/e-VhSUHX6KM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Night Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0