bäst och sämst

dagens höjdpunkt (eller tom veckans) är en "heldag" med Joppis, hämtade han på dagis halv4 (vilket betyder att jag fick gå från jobbet tidigt!! yeeey) åkte på Toys R Us och köpte lego, sen pizza på restaurang och avslut med Disneyfilm, godis och mys i soffan, whata´day!!! Han sover här och imorgon har jag inte bara mejsjälv att tänka på på morgonen;) han ska till dagis innan jag åker till jobbet men det fixar vi ;))



LESS!!! så in i NORDEN på detta kallväder i detta kallhål verkar alla vara men nu får det för sjutton vara nog, minus 20 idag igen PLUS blåst!!

-33 var det häromdagen när jag åkte till jobbet och skulle handla på Axfood, påsarna frös sönder så varorna trillade ut! suck STOR suck! NU är vi LESS detta skitväder och denna skitvinter, därmed basta!!
 -33.....not so much fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0