..new years day

orkar inte stressa fastän jag vill egentligen vara ute i stugan redan nu men allt får ta sin tid idag, kroppen är så öm och stel efter marathon-passet på jobbet igår så jag tänker avsluta detta är med..att sega hela dagen!

Vi skall härnäst ut till gravarna, vi har ju flera familjemedlemmar att tända ljus för..och i år ytterligare en, lillebror

Ikväll tänder vi två lyktor, khom loy för pappa och lillebror
 vi skickar dom från Rödbergs-backen utöver havet upp till himlen


..hursomhelst Gott Nytt År , ni som haft ett helt okej år hoppas ni får ett lika okej år igen plus lite bättre och till oss som haft ett mindre okej år..till oss säger jag ingenting...jag bara hoppas i det tysta och sen får det bli som det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0