fame

i dagens Aftonblad kan man läsa om lillebror om att "han var nästa stora stjärna". Åhh han hade svimmat om han kunnat vara här och läsa det. Han hade älskat sin "kvarts sida of fame" ;) När han var liten och det enda som gällde var fotboll sa han-syrran när jag blir stor ska jag bli fotbollsstjärna i Milan!" och då svarade jag-ahh så bra, då blir jag din Manager" jag tar bara 60-40 ;)) Nu för nåt år sen när han kom och sa -syrran jag ska bli Sveriges nästa bästa komiker så sa jag -okej det spelar ingen roll att du inte blir fotbollsstjärna jag blir din Manager ändå men nu måste jag ta 80-20 för jag har förstått att det inte blir lika mycket pengar ;)))
Fortfarande helt bisarrt att man sitter och arrangerar musik och annat till begravningen som sker intill jul, men den ska bli något alldeles extra. Blommor kommer det bli i överflöd även om min pappa alltid sa -varför ska dom döda överösas med blommor om dom aldrig fått det i livet, passar det då när allt är över??! Jag förstår vad han menar Men när det är så många som inte kan vara med pga avståndet då han bodde i Shlm men begravs upp i norr så måste alla få delta på sitt sätt. RAW-gänget har gjort en insamling i hans ära till välgörenhet och jag måste återigen säga att dessa fantastiska människor har gjort och sagt så mycket fint att man måste rentav ändra inställning till 08:or ;))) Nämen ni fattar..
 i dagens Aftonblad

Kusins man ska spela/sjunga på minnestunden och det är fint att man har såna familjemedlemar som kan lägga till det där "extra" som kommer göra det så speciellt.
Red hot chilipeppers blir det
Bror D "filar" på minnestal och hans styrka är ju just skriva så det kommer också bli speciellt.

nog nu det snurrar nog mycket om dettta just nu så lite musik på nu bara...


Åkte till kusin med man nu ikväll och pratade musik till begravningen och visade upp lill-SnorkFröken (valpen alltså) , jepp hon har många namn (lillebror längtade så till han skulle komma upp i jul och gosa med henne och Poppy , nu blir det inget sånt..ops se där då var man tillbaka i minnen igen.. :(

Sista dagarna har hundtjejerna funnit varann så pass mycket att ikväll var Poppy madrass till Penny ;))
 myspys framför TVn

På jobbet tillverkas det julgrejer, det enda "roliga" med julen just nu. Fint när gästerna uppskattar att allt som görs på Hildurs är "egengjort"
   
  Cake Pops

Härhemma har vi familjefullt dvs några extra gäster som sover över ett par dagar, det är mysigt på nåt sätt när man annars är van att bara vara 2 pers hemma plus djuren då ;)

Näste vecka ska vi jag och mannen åka till Shlm ett par dagar och även om det just nu inte känns så jättekul så behövs det på nåt sätt efter allt som vart denna höst.
 
Au Revoir mes amies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0