changeing tactics´...

eller man ska nog säga tankesätt
Varje gång något dålígt eller rentav ont har hänt i ens liv har jag tänkt (aka.klamrat mej fast" vid visionen att det kan inte blir värre, nu ska det vända blablablabla...



not now

jag byter taktik, för jag vet att det kommer fortsätta hända saker som blir svåra att hantera och det kommer bli sorger fler och jag måste lära mej acceptera att det är DET som livet är, mer för en del o mindre för en del
NU har jag en tankeplan ja iaf nogonsånär planerad i mitt huvud hur jag ska hantera det jobbiga o svåra..sen ska jag resa mej upp o börja leva här o nu (den gamla klyschan)
Det var fina Mia som ikväll sa med sina kloka ord att vi måste inse att det kommer vara såhär för oss och vad gör vi av det. hur ska vi hantera det eftersom här och nu är situationen knas för oss båda omän på olika sätt men dock 2011 var inte vårt år. Och att gå och hoppas på att 2012 ska bli det...av sejsjälvt??..nähää. That wont happen, we´d better get To It!


sorgen är tung fortfarande efter lillebror, kan inte förstå att vi är utan honom..den 13e blir ju ett sorts avslut/hans avskedsföreställning men taggen sitter kvar
Min familj och mina närmsta vänner med som stöd så ska detta bli en minnesstund som gör själv för namnet och som gör att lillebror förstår-känner hur älskad han var

tuff arbetsdag väntar imorgon och jag har myrkryp i benen med en nivå på tja..300% ja det blir en lååång natt

night ya all





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0