omvänt

.shit nu när solen lyser mest hela dagarna, våren äääntligen ÄR här och jag fått flyt på mycket på firman...då slår orkeslösheten in! :( Jag har noll energi, noll ork, kroppen stretar emot och på toppen av det sover jag nästan inget alls..och jodå jag går i säng i ganska bra tid (är det gäller mej iaf) men ligger vaken som en uggla på nätterna in på småtimmarna och tankarna bara vimlar runt som jag hade adhd eller nåt liknande. Lust och vilja finns i massor men det tar liksom stopp bara och inget vettigt blir gjort mer än laga maten då på dagarna sköta servicen och baka såklart
Hemmet...är en mess..men vad göra än att ta tag i det oxå


Nåväl imorgon ska jag ta en eftermiddag off med svägerskan och bara "vara" sen får jag ta i med hårdhandskarna, med mesjälv!
Barmeny, dessertmeny och massor av annan sommarplanering är ett måste NU! :)


Påsken älskar jag, nästan mer än julen, färgerna stämningen maten och pyntet, 2 dagars ledighet och stugan med Joppis hägrar kanske det ger den extra lilla energin jag saknar, I wish I hope

Gost of days gone by/Alterbridge
http://www.youtube.com/watch?v=Fb9AqqR5RNw


Glad påsk You all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0