come rain come shine

ända sen man kom hem från Miami och solen har jag bara längtat tillbaka, det var inte nog tiden overthere..
regn rusk och kyla var dessutom det som mötte en..
Men!..no no no...detta är inte ännu ett gnälligt inlägg!
detta är ett positivt sådant för solen kom..även hit..igen, i flera dagar har jag njuuutit av solen och den fina hösten, no complaints!
Bor ute på landet, promenerar varje dag och försöker "samla på mej" så mycket ljus och sol som bara går för att ens orka tänka på att vinterna snart är här igen. Sitter i lill-hamnen på eftermiddagarna och väntar på solndegången, fotar och fotar för sedan när det är vinter igen tar jag fram bilderna och ska tänka..det är inte sååå långt kvar till våren iaf ;)
Att det blir mörkt fort nu är okej när fullmånen som varit nu lyser nästan lika starkt som solen på kvällen..
¨
 kvällspromenad

fullmåne...


tyngsta veckan på jobbet nu dvs den "sista"-I´m sooo gonna miss my girls.. :(
Men allt har ett slut och allt har en början.


Bosey tae ya!











Kommentarer
Postat av: Malin

Sista veckan på jobbet?? Ska du sluta??? Och vad ska du göra sen i så fall???

Kram

2010-10-01 @ 11:32:12
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Å

Jag får se vad jag ska göra sen Malin, har inte bestämt mej än, det visar sej, men tråkigt är det iaf företaget lägger ner. Men allt negativt man utsätts för blir ju ens jobb att vända till nåt nytt och positivt så jag gör precis som du..kämpar och tror hårt på mesjälv!

kram

2010-10-06 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0