väntan

.oboy denna höst verkar bestå i en enda lång väntan..i alla möjliga varianter i mitt liv.
Idag har jag genomlevt en ordentlig pärs/behandling på Umeå sjukhus och har vart "drogad" mesta delen av dagen dvs sovit i omgångar..hade en infektion i kroppen dessutom så jag fick antibiotika rätt in i kanylen (hmm.. heter det kanyl..?) i armen (inte skönt :( och det gjorde mej också trött.
Imorgon måste jag försöka upp och stå för jag har ett besök på banken att klara av så jag får svar snart ang min businessplan som jag också väntar på..Kunde inte vart sämre dag imorrn dock känner jag men den enda tiden jag fick annars var det två veckor att vänta...no no no..what doesn´t kill ya makes ya stronger eller hur!
Å på fredag måste jag tilbaka till Umeå igen, jag blandar verkligen fysisk pina med psykisk pina numer men ..den som väntar på ngt gott..?!? Sååå nu är det fan i mej min tur att få nåt att se fram emot efter denna...jobbiga höst!!
Fast jag vet..man ska inte be om för mycket..då kan det gå dåligt så...shhhhhoooosh!

Men hey..idag var iaf det positiva när jag vägde mej..har minskat -8,6kg på 1,5 månader så..hipp hipp..alla långprommisar jag ägnat varje dag åt funkar, mår så mycket bättre på många sätt så! :)


Nej nu är det dags att sova..igen....måste orka imorrn..måste. håll tummarna att det blir business!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Jag håller tummarna att det går bra på banken! Och grattis till viktminskningen, verkligen bra jobbat tjejen!!



Stor kram

2010-11-11 @ 07:06:38
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Å

Tack tack Malin!! :) Kram tillbaks!

2010-11-11 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0