VäNnEr

..Vänner är så otrooooligt viktiga i mitt liv, har alltid varit, å jag kan skryta med att jag har många fina men dom närmsta dom är guld värd, dom stöttar, peppar, finns där..ALLTID
Ni vet vem ni är, ingen nämnd ingen glömd

Idag blev det verkligt verkligt..att jag ska dra igång eget igen, har gått igenom lokalen, brorsan har vart och kollat det som ska tapetseras och målas, personal har intervjuats och leverantörer kontaktats..It´s for real...Och nästa vecka kör vi igång, mycket ska hinna hända här på en vecka så jag törs inte gissa exakt öppningsdag men snart mycket snart blir det av.
 (
Polkacookies)

Kommande helg blir min sista lediga på mycket länge..och den måste tillbringas i köket, måste provbaka och testa menyer etc, men hey-...det är ju det som är min vardag-en restaurangslavs vardag, dock en rolig sådan för nu slipper jag ta hänsyn till "#¤%+%" (=välj valfritt dumt ord) överodnade och får bestämma allt själv samt jobba i en ganska cool lokal där jag har turen att få stans bästa inredningsdekoratör jämte mej som fixar allt fint i min lokal! Det ni!...Stilen blir vitt, krispigt, bling bling och silver med mycket ljus haha ...jomen så blir det
Imorgon måste jag på Beckers och finna en passande tapet till en del av lokalen i vitt och silver..och det borde ju inte vara svårt problemet blir bara hitta en som dom har hemma pga korta tiden vi har på oss att få upp den men men håll tummarna för jag bara måste få tag i en!  
 (interiörbild från Pentik)


Nite nite!

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Åh vad spännande att du blir egen! Jag håller verkligen tummarna för dig och lovar att komma och hälsa på när jag kommer upp till stan. Får man fråga vart det blir?



Stort lycka till!

Kraaaaaaam

2010-11-24 @ 07:54:30
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Å

Tack tack! :) Du är så välkommen, du finner oss invid Pentik på Köpmantorget :) Kram tillbaks!!

2010-11-29 @ 02:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0