urk-dag



.usch idaghar jag mått urk precis heeeela dagen, har bara vart på en kortare promenad med Poppy i kylan. Har inte fått gjort det jag måste göra och ringt dom samtal jag absolut behövt göra samt mailat en drös med mail jag skjutit upp alltför länge..

MEN!

igår var en great dag, fick sovmorgon, vaknade upp av en blomleverans, en fantastisk uppsättning fina blommor av fina vänner, värmde hjärtat. Kvällen spenderades med kusin V hos N i hennes fabulösa villa, vet inte om jag varit in i någon sådan fin villa tidigare. Men hon är duktig N på många sätt och en fin vän, det blev många långa timmar med god mat och skratt men även en del allvars snack också. Så...det är bara just idag denna onsdag då jag dessutom hade planerat göra ett gästspel och baka hos vännen S i hennes restaurang och inte orka iväg. Nåja nya tag gäller..

Imorgon är D-day, ska lämna bud på det företag jag räknat på..i månader och sedan är det liksom inget mer att göra än se om det blir do or don´t...

Tänkte peppa mesjälv med lite inköp för att få julkänsla imorgon då jag ändå är på stan, lite ljusslingor och sådant, dags att ljusa upp det lite i buskarna utanför och lite smått inne också..bara för mysighetsfaktorns skull då.
Åhh denna vill jag ha i trädgårn´i stugan..från Cox and Cox

För fatta om ca 5 veckor är det jul!


Ja gonatt´då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0