the road

tänk så mycket kan hända kommande få veckor...eller så inte alls, mycket kommer avgöras nu både privat och i arbetslivet. Det är nog bra att man inte vet så mycket om framtiden iallafall för då skulle jag nog oroa mej ännu mer. JUST nu är det bara spännande, att vara eller inte vara så att säga...för så kan man säga om min framtid helt enkelt, ja jag vet det låter kryptiskt och tom rent av flummigt men..kan ju inte vara för öppen när inget är klart eller hur...



keep on walkin that road and I´ll follow...
(så konstigt men just den här låter poppa upp i huvudet nu)


känns som om jag sovit sedan i onsdags men måste försöka sova ordentligt inatt nu också för sen blir det mindra av den varan när/om allt dras igång i jobbväg så
Good nite ya all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0