Hildur

..så länge har jag valsat fram och tillbaka med namn på företaget men tillslut så...i sista stund stod det klart så igår startades/"föddes" företaget: Hildurs kök
Gårdagen bestod av mestadels bakslag, allt från myndigheter till annat gorm men idag har det lyckligtvis gått åt det positiva hållet..faktiskt hela dagen. Allt från att jag fick tillståndet godkännt från miljökontoret till att renoveringen är nästan klar och den stora varuleveransen var klockren, dvs allt kom och allt fick plats!

Nu återstår (det roligaste) baka, laga mat, inreda och fixa iordning
Så imorgon tar jag med mej mina kok och bakböcker och andra recept och åker till jobbet i ottan för att kunna nyttja hela dagen, idag blev det ett 13-timmarspass men gissar att morgondagen blir än längre, det måste bara bli klart och på torsdagen behövs det provlagas mat.
saffransprinsar och ett 15-tal andra sorter skall bakas imorgon!

Kommentarer
Postat av: Vera

Heja Hildur!!!

2010-12-01 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0