enoughs enough

okej efter en tuff helg med diverse bakslag så finns det bara en väg nu..och det är framåt! Iväg med all dålig energi, bort med människor som påverkar en negativt och bort med dåliga tankar för nu är fokus på att gå framåt och ..."no looking back"..
 every minute you are angry you loose 60 seconds of happiness

Idag har jag vart på "förhör" hos en konsult gällande starta eget bidrag, tänk att det ska vara så svårt med detta "bidrag" som jag ändå tjänat in sas eller skulle ha haft samma summa pengar i A-kasseersättning ändå om jag inte valde att just starta eget, den största risken och insatsen gör ju ändå jagsjälv och efter det banken..ge mej den där lilla surt förvärvade summan ett par månader nu, jag har förtjänat/intjänat det!!
Jag bidrar ju iaf med mer skattepengar till samhället och anställer arbetssökande!

Sitter med kokbäcker/bakböcker i stora höga travar framför mej hela kvällarna och funderar och funderar och klottrar ner menyer och detta måste vara klart om två dagar (panic!)
Om nu allt går i lås med kontrakt och inget oförutsett händer så är starten bara 10 dgr bort, gulp!


nä...tillbaka till kokböckerna och planeringen igen!
see ya´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0