jamen åhhh!

..den värsta förkylingen på länge jag haft är detta, är helt slut. Orkar inte ens till jobbet, när hände det senast? Och pga en förkylning dessutom.
Nää..en dag till, that´s it, det är det den får av mitt liv nu..Ska vila idag (måste försöka jobba vid datorn också) men sen vill jag upp och ut! Ryssvärmen väntas ju hit i helgen,  vad kunde va härligare än att få njuta sol på landet vid havet en stund innan man beger sej söderöver på resa

Var i onsdags och kollade in Jade Jaggers design på Indiska, nice
Dom har mycket annat fint nu också, köpt både kjol och klänning, wow inte det man tippar köpas till mej men kul med sommarn och fina kläder iaf ;)


Desigual har fina kläder, lite dyrare men kanske en present till mesjälv för ..att jag vart så duktig.. ;)


dagens låt..


.nä nu vill jag bli människa igen, stark , frisk och glad!
det är tid nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0