härliga lördag

.städa städa städa, det var tvunget och extra mycket då man väntar fint sällskap ikväll! L+M+C, dessa fina tjejer vill man imponera på. Middagen är väl förberedd, omän ett par telefonsamtal var tvungna göras till Roffeman för att få hjälp med lite tips. Middagen blir vegetarisk, helt. M är vegetarian och jag tycker att det är viktigt att man för sammanhållingens skull käkar samma mat, en ska inte känna sej utanför och få en "egen trist rätt" på sidan om..liksom, ja ni hajjar kanske vad jag menar. Så..dinner is prepared.


Solen lyser lyser lyser ute, och det gör en så glad, denna kalla vecka har inte heller vart kul. Förkylning i kroppen som inte än brutit ut, håller den på avstånd med Kan Jang..men tillslut kommer den iaf.

Om ett par dagar är det dags för att ge sej ut på resa! Härligt, Stockholm, Helsingfors och Budapest!
 Budapest by night

Under dessa dagar hinner jag träffa många fina vänner långs vägen och en har jag med mej. Jag behöver komma iväg, det känns bra. Inte för att jag är trött eller "utarbetad" eller nåt...men vill bara iväg och andas..

ha en lovely lörda!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0