blandade känslor & musik för hela slanten

liksom vädret växlar gör mitt humör och mina känslor, är orolig och rastlös, mycket som händer just nu samtidigt som det är mycket som inte händer...som VERKLIGEN borde hända! Konstiga människor finns det gott om och man slutar aldrig förvånas med vad man får vara med om heller. Nåja nog om det nu!

Några dagar kvar bara till man ska packa för nästa trip söderöver.

så cool!! lyssna....


mycket musik hinns med att lyssna på nu då jag motionerar varje dag, en mil blir det 6 dgr i veckan, so nice, och så skönt att vara ute!! Och det räntar på i kroppen! :) sas.
My hitmachine har levererat musik...men måste ladda ner så jag har det på stjiven! 

Paket att muntra upp sejsjälv med är ju kul eller hur, beställ från Eleven så blir man inte mindre besviken heller 
CLEANs parfymer, oj so lovely....
nyaste kom till mej häromdagen ;) smelling gooood!
 

och lite andra saker man "behövde" slank med i beställningen också ;)

.oj borde gå å sova men det bara spritter i kroppen, 1,2 mil blev det idag också och energin ökar. Får nog nocka mesjälv i huvudet om jag ska somna i tid ;)

Petters nya..

o


G´natt!
http://imgfave.lg1x8z.simplecdn.net/image_cache 264179841889494.jpeg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0