nattsudd

..yep man sitter och lyssnar på musik i natten och käkar en bit pecancheesecake och dricker thé, hey!  det är min födelsedag å då får man serru!
Har redan fått ett gäng med gratulationer på sms´en och det är mysigt att bara sitta och veta att imorrn får jag sova ut innan flyget går ner till Shlm


Imorrn eftermiddag ska vi gå runt och kika som vanligt på lite caféer och restauranger
jag ska gå på T12 sportaffär och se om jag kan hitta en present till mejsjälv också ;)
Bakelse från NKbageriet att ta med till hotellrummet sen på kvällen, och middag innan på ev Kamarinan,grekiska favvo restaurangen som S lärde mej gå till och aldrig har den maten och servicen gjort mej missnöjd sen dess!
En fika med A skall vi också hinna med, så kul har inte setts på åååååår :)
Sen ska ju lite arbete hinnas med också..det är ju därför man är där egentligen ;))


...men nu är det nog dags att slå ihop bokföringspärmarna och hit the sack!

"G"natt natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0