finaste

nae jag har ju inte barn och kan ju omöjligt veta mycket om barn då eller?! Ja enligt en del vrickade människor är det så..hursomhelst jag har turen iaf att ha flera goa barn i min närhet och det är jag glad över dom tillför så mycket fint i mitt liv också.

finaste finaste (omän ganske trotsig just nu ;) lillkillen i mitt liv är ju såklart Joppis och han skämmer faster bort så fort jag kan
.. men finaste finaste lilltjejen i stora familjen är kusins lillMadicken och henne har jag också privilegiet att få träffa så ofta jag vill och skämma bort närhelst det går. Å så kul sen också eftersom hon är en tjej som gillar kläder, tur va ;) och dessutom i så tidig ålder som 5 (snart 6 i maj) har en cool schysst stil!

Dessutom på det har ju bestis R en galet fin och söt dotra Nova Felicia som jag har turen att träffa emellanåt också, hon är en cool tjej som kommer bli hur vacker somhelst! Så klok också redan, tom lite klokare än far ibland :))  Hon döpte förra sommaren om Poppy till "Långööra" för det passade bättre tyckte hon än just Poppy, klarsynt girl är hon Nova-tjejen ;)

(N som friserar och dresserar "Långööra")



LillMadicken & Joppis


Igår hittade jag en ny sajt med kläder till "LillMadicken"
och det klickades hem hejvilt och så får vi se sen om det går hem, det brukar det hos den lilla däremot mamma V brukar snegla på en när det blir för ryschigt (vilket jag inte tycker det blir på det jag shoppar iaf ;), jag gillar inte sånt "too girly" heller men lite tjej måste det ju vara över det hela eller hur?!)
lite bilder från igår på det jag hittade...
    
   

fler sajter
coola tröjor och bodys till dom små hittar du här

..tröjor för dom som gillar lite annorlunda och coola färger finner du här

Coola Rockefella

Nice från Sophies closet

Lucky little me..har kläder, leksaker och möbler!

Krabat är den leksaksbutik jag tycker är bäst här i Sverige. 

Och förstås Tico Torres från Bon Jovis egna märke, Rock Star Baby!

Kolla också in Elodie details


hejhej!

ps. får jag hälsa!?? Då vill jag hälsa till Nova! och Joppis och Lill Madicken! hejhej goingar ;))) Ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0