Blommor

...ger jag till  mejsjälv ganska ofta :) Älskar bloomor, ute, inne everywhere!
Däremot är jag rikigt dålig på att ta hand om dom så P brukar säga att jag borde satsa helt på snittblommor hemma för dom håller längre än mina blommor i kruka..så gröna fingrar har jag inte :(

Man blir så glad av blommor, oavsett om man gett dem till sejsjälv eller inte..nåja extra kul är det väl att få av andra då men! det duger om jag fixar själv också bara jag har!

lupiner från stugan, dom sprider sej som löpeld därborta så i sommar måste nog en del plantor bort så dom inte tar över trädgården!


När M kom hem från jobbresa i Thailand en gång hade hon massor av orkidéer med sej, så jag hade i varje rum fina blommor!

Min pionbuske i stugan är jag stolt över, även om jag önskar den var lite större men i somras planterade jag en till buske så nu får man se om den tar sej denna sommar, so lovely!

bröllopsbuketten i somras var också lovely, finaste jag sett, den fick vi av Å :)

utanför Å:s hem i Spanien i somras hängde det fullt av dessa...härligt!

..hmmm hjälp, det står still vad heter dessa ? Hur kan jag glömma...
äslkar det iaf, färgen är underbar!

..vad är bättre än på sommaren då syrénen blommar utanför dörren?!


..å detta är vad jag önskar nu!...snön borta och små små blommor utmed knuten...

Jepp imorrn är det dax att fylla år så jag säger happt b-day till mej och ger mesjälv den bästa låten av alla! Åker till Shlm men har nice hotel och ska köpa en bakelse från NK! grattis Å! ;)))


 En sånhär vägg skall jag ha i mitt hus!
 så sant!

Kommentarer
Postat av: G

You can have anything you want if you are willing to give up the belief that you can't have it.

2010-03-02 @ 01:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0