åh...kom till mej du Vår!

nu finns ljuset nu finns solen nu finns värme NU kommer våren!
Tack
Jag har väntat så
länge nu
Mycket känns lättare nu


En intensiv vecka som varit med både födelsedagsfirande och besök på akuten (halkade i en stentrapp i storstan) med knä ur led och fick dessutom "domen"..utslitet knä..måste fixas om 3 månader?!..varför då vet jag inte bara att jag får en tid om 3 månader.. Borde man inte fått åteminstone en förvarning av knät?? Vore det inte common hyffs av knät att åteminstone ge signaler om att nu Å..nu bär det utför, du har fyllt 40 och nu rasar "byggnaden"..hihi..jaja ni vet vad ja menar.


Herrejessus om jag visste att det skulle vara så trevligt och uppmärksammat att gå in 40års eran ja då fanns det ingen plats alls för någon 40-årskris. Har blivit firad och fått presenter av många slag..även via post..den bästa! Thanx...
Men dessutom en tur med gyrokopter av S, E, och H i sommar över Vitådalen..att kunna se stugan från ovan, hur coolt är inte det...
Och mycket annat fint!
jaja lite bilder på det fina jag fått kommer..

Har vart i Shlm på jobb i veckan som var men hann med en dejt med en gammal barndomsvän, A..so nice..hade inte träffats på många år men oj så kul vi hade , tack för den kvällen! (även om det var efter den middan jag halkade och vred om knät...ajajajaj...Anders fick komma till hotellet och hjälpa mej därifrån, trodde aldrig jag skulle ta mej hem! men det gjorde jag och det är mkt bättre nu iaf)
Fest med god mat och omtänksamhet med mina tjejer i lördags, tack för det ni är bäst! Love ya all!

På jobbet går allt sin gilla gång men mycket har vi att planera inför, uteserverimng i sommar,måste ta tag i det med kommun imorgon, vi fick platsen vi ville ha med det är ju en hel del kvar att fixa ojoj allt med dessa tillstånd mm.
Nytt namn på restaurangen from 1 mars har vi också, svarar fortfarande fel i telefon..måste öva på det rätta nu ;)


Jag är helt inne på att vilja börja göra och/eller måla tavlor nu..men lite annorlunda..med texter också..älskar ordspråk eller bara fina texter helt enkelt..ska åka till E och hennes hobbyaffär. Har några tavelramar jag köpte i våras hemma..står i tvättstugan.
Passar att börja nu när jag har semester nästa vecka (även om den lustigt nog nu redan är "intecknad" ;) med aktiviteter hela veckan..men nån lugn stund blir det ju)

tavlor med tarrotkort är fint...
ramen är gjord av lador R! ;) det kan du fixa

..eller  man kan bara skriva kalliografi..

..hursomhelst nån gång så...

ialla fall.. tid för hopp i säng och kvällens låt är för någon som är ensam just nu..men ändå inte!



jag är (tyvärr) inte ett dugg sleepy men måste pallra mej till sängs för att få några timmars sömn så man får ngt gjort imorgon!


varför är det så att man nästan alltid måste vakna när det är som skönast att sova??

nite nite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0