Summertimetravels

oj vad tiden går fort..speciellt nu när alla dagar är så ljusa och man har fullt upp
Hemma igen efter lite resande men snart packas väskan igen för en ny annan typ av resa
Känns som om det är det enda jag tänker på just nu resa..inredningsmagasinen är utbytta mot resetidningar, var ska man åka, vad vill man se...kanske ska man rentav flytta utomlands..
Alltid har jag en topp-3 list i huvudet på drömresor och länge har ju kustremsan LA-San Fransisco vart drömresan med Å, och är det fortfarande, har utökat den till geom hela USA istället nu bara ;)..
Men nu siktar på Paris och sen New York, så är det bara - my mind is set in stone"

Nya Top-3 reselistan
1 Köra genom USA, som gamla route 66. från kust till kust..nångång nångång!
2 Lord Howe ön , Australien, fram tills nyss hade jag aldrig hört om detta, lovely, varför inte :)
3 Japan...dit ska jag någon gång, ett av pappas favoritländer att resa i
(jaja Brasilien finns alltid med på ett hörn, så även nu)

dream on girl, dream on.
 Lord Howe ön

66 New Mexico Rote 66, USA

Budapest var en UNDERBAR stad, fantastisk och S är great som resesällskap, mycke´skratt, god mat och suveränt goda bakverk, I was in heaven ;) och vi hann med en hel del trots tjorvet med mitt förlorade bagage. Dit ska jag åka igen meningen var det nästa vecka men annat kom emellan.
PÅ varje resa har man ofta speciella stunder man kommer ihåg exakt och en av dom stunderna I Buda´ var på en båt puttrande ute på Donau, en kall öl i handen, bra musik i högtalarna (Melody Gardot) och solen i ansiktet...sooo lovely.
bara blunda och njuta av tiden som "stod stilla"


G´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0