sorg

ännu en fin människa finns inte mer på denna jord
Antonio hade stort hjärta och passion för mexikansk mat då han kom därifrån.
Han jobbade hos mej för ett par år sedan, det var så vi lärde känna varann men sen startade han sin egen restaurang, jag hjälpte honom med en del papper och råd och sen när han öppnat sin restaurang fick jag chansen att gå och avnjuta äkta god mexikansk mat men "bråka" för att få betala maten.
 fan Antonio, jag fick skälla på dej att du måste lära dej business man kan inte bjuda vänner och bekanta på mat. Jag tom lämnade pengar för maten en gång på hatthyllan i foajen då han envisades med att bjuda mej och min vän M på maten, vi sprang därifrån skrattandes och han stod kvar och hytte med näven men med glimten i ögat.


Jag tänker på dej och din familj

Vaya con dios Antonio

"Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I do not sleep.
I am thousands winds that blow

I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.

When you awaken in the morning´s hush,
I am the swift uplifting rush of quiet birds
in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there. I did not die"
(fina ord funnet på f.b)



Poppies at sunset 3 [Seen in Explore] / Stephen Byard

Nu vill jag ha tecken på nåt bra! Det som är det är och det som väntar...kan det inte vara nåt bra?
...så jag väntar på tecknet....håll tummarna


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad hemskt.. Säg att det inte är han som har TapaChula..snälla!!!

2010-06-27 @ 15:01:52
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Å

..jo tyvärr så är det så :(

2010-06-27 @ 21:20:43
Postat av: Malin

Men fy vad orättvist!!

2010-06-27 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0