väder

väder brukar väl vara ett av det mest vanliga samtalsämnet mellan folk och denna sommar..ja denna sommar undrar hur många gånger jag sagt.."vad är det för fel på vädret.."? Helknas, det regnar, det hällregnar, det åskar, det är sol, det blir molnigt..å det på en och samma dag PLUS stormar emellanåt också. Denna fuktighet är ju dessutom heljobbig då man jobbar i kök...plus att det är rötmånad. Så det gäller att ha dubbelkoll på all mat och kylar och frysar som ofta går sönder under sommaren då dom får gå på högtryck






Har vart och käkat våfflor med hjortronsylt och grädde hos bror och nu ska jag ta nyaste inredningstidningen och sätta mej ute på altan, det börjar bli mörkt men jag tänder flera ljus :)
Det har vart en solig och fin kväll iaf o,än sådär fuktig och man blir lite tung i huvudet men hey, inte klaga, det har inte regnat ikväll iaf!

Imorgon är jag faktiskt ledig, ska ha en heldag med mor som fyllt år.

Snart är det augusti...sommaren är snart över men jag har min kvar ;)


For you...downunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0