summerlove

nu känns det inte längre lika jobbigt att jobba hela sommaren när man vet att man om inte alltför länge får sticka ner tårna i den vita sanden och bada hela dagen lång i vaaarmt vatten...och mysa i solnedgång..på andra sidan jorden, far far away från alla bekymmer..

Idéerna vimmlar i huvudet om framtiden och även om jag inte måste bestämma nu vad jag ska göra eller vartåt det drar så...är jag en sån som inte gillar att ha kontroll liksom ..ett problem med mej..istället för ´go with the flow`och låta tiden avgöra, nu är siktet inställt på jobba jobba jobba för att sen resa resa resa..SEN kommer jag måsta ta tag i verkligheten..å tro det eller ej..ganska spännande är det ..för om jag känner mejsjälv tillräckligt så kommer jag inte ligga på latsidan för att hitta det rätta för mej :) 

..tillsist en ytlig önskan till shopping-guden, please please let me have a pair of Swedish hasbeens´! ;)



g´natt/ Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0