uppochnerdag

..hela veckan har varit upp och ner och väl framme på fredagen blev det ännu värre. Mår inge bra "kroppsligen", vet att det går över men ändå!! Och knoppen ska vi inte ens tala om, där är det totalkaos, gjort fel val hela veckan, mycket förvirring och imorse hade jag smått panik när jag vaknade. Allt stod mej upp i halsen..Dessutom C smsade tidigt imorse att vi hade personal borta från jobbet, sjuka, vilket resulterade i en stressig dag för både henne och mej plus att jag fick lång arbetsdag till stängning..MEN sen mitt iallt kom S till jobbet och "räddade mej ett tag" och jag fick ett intressant erbjudande jag nog ska se över om det är möjligt! Det är skönt med S som vet allt man behöver älta om i jobbet (och även annat) När hon gick hade ny energi kommit och jag grejade resten av arbetsdagen!
 Sen kom Å på begäran och var min terapeut på eftermiddagen. Tack för det fina vänner!
Så...Nu kan det bara gå uppåt! eller?! ;)
Jag har tagit flera beslut och nu ska jag banne mej ge mej på både det ena och andra vänta bara ska jag visa!

hädanefter ska jag leva som om..


"bara" -26 grader idag och påväg neråt så det känns bra för imorgon är det dags att bege sej mot mitt ZenMood ;) och då är det bra om man inte fyser hela tiden ;))

Jo jag svammlar men kanske nästa gång har jag nåt vettigt att säga, om alla dessa beslut och intrssanta val jag kan faktiskt göra.

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0