det pendlar

..det pendlar väldiga mellan både humör, lycka och olycka numer, det har jag konstaterat ordentligt senaste tiden. Att vakna upp till sms att personal sjukanmäler sej är aldrig kul, särskillt när man själv måste ta lång dag på 11,5 timmar, likadant var det ju i fredas så jag tänkte väl i min enfald att idag skulle det bli en normal dag men se icket. Nåja, vad betyder väl det, några extra timmar på jobbet är okej.

Humöret pendlar uppochner av olika skäl och det är jobbigt att deala med speciellt när man har ett serviceyrke MEN ibland kommer dom där små guldstunderna så man bara får le..pga  av olika fina männsikor runtom en. Jag och C hade en bra dag på jobbet trots att vi var allena och hade mycket att göra. Men hon peppar mej och sen är det bara att köra, för kul har vi ihop!

Roffeman. vännen, ligger på sjukhus, lyckligvis inte skadad allvarligt, har åkt av vägen med bilen. Han håller en på tå iaf med sina äventyr :P Fasiken också, nåväl, tänker på dej ikväll och idag är låten tillägnad dej istället för att jag fått den från dej. För 8 år sen när vi lärde känna varann var denna låt din favorit, många låtar har kommit och gått sen dess men vi tycker lika på 9 av 10, amazing.
This one is for you..


Sett Inglorious Bastards ikväll på DVD,
 ..hmm att Det är Quentin Tarrantino som gjort den märks ganska fort..vet inte vad man ska säga annars, Brad Pitts roll var ganska andefattig och jag störde mej på hans sk dialekt men annars så är den ju en "wishful thinking film" absolut. synd bara att historien inte är verklighetsbaserad.

På fredag ska vi på bio, det är premiär på Snabba cash, har inte läst boken faktiskt men då kanske man inte blir besviken på filmen ;) som man så många gånger annars blir på en film som är baserad på en bok..Men min nya filmfavorit Joel Kinnaman är ju med så det borde ju bara bli bra! ;)


Han, Joel är bäst i Falck-filmerna, i Arn har jag inte sett honom men får se i Snabba cash då. Han är nog vårt nästa "Hollywood" bidrag :)

Imorgon hoppas jag vi är "full styrka" igen på jobbet sen på eftermiddan är det kbt med L igen efter ett långt break så det ska bli skönt att få snacka av sej och få bli peppad!
Sen blir det en 8km promenad på kvällen, det är så häärligt med "normal" temperatur! Så nu är det bara passa på att vara ute vem vet snart kanske kylan kommer tillbaka :(

Good nite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0