slöare än slöast

..det är JAG det, iaf denna vecka. Inte mycket vettigt gjort, iaf i slutet av veckan, det går trögt med inspirationen på jobbet. Sååååmycket jag borde göra men..det blir mest pannkaka...jag inte på riktigt då..men i veckan kan man nog säga att vänner betytt mycket och det är det jag ägnat mej åt även på arbetstid, igår satt jag å rumpan mest från halv12 till eftermiddan i stort sett, vän efter vän kom på jobbet och hälsade på, även 2 anställda som slutat och flyttat vidare. Alltid härligt att få se dom igen, dom fina som man jobbat med :)

Så...nästa vecka får jag spurta med mina marknadsföringsplaner, ligger efter i i planering kan man lugnt sagt säga.
Hemmet står och förfaller lite, tur man inte är hemma så mycket så det inte blir stökigt fortare ;)

Har suttit och surfat på alla fina bloggar jag brukar kolla in och konstatera att jag måste sortera lite i min favoritflik,hinner ju inte följa alla. Man får så mycket insipiration av andras bloggar och alla fina bilder, samt att alla inredningssajter ojoj man kan ju hålla på i dagar om man vill OCH har tid. Nu istället sitter man här och har en rapport kvar att göra på januari-ekonomin som ska upp i ledningen imorgon så...jag vet vad jag borde göra nu...

Istället sitter jag och funderar på kommande roligheter...fest den 27e då gänget ska och se Jögga spela med bandet sitt, Rooster på Fiskekyrkan..då tänkte vi passa på och ha fördelsedagsmiddag/fest eftersom vi, jag och R fyll år med två dagars mellanrum så en supermiddag och kul med gänget det var så länge sen sist!..Sen helgen efter blir det mer roligheter men då får jag inte vara med att planera tydligen ska bara infinna mej så det blir exciting! :)

..i ett tag har jag gått och sjungit på den här låten..trodde aldrig att det var han som sjöng..så det är bara snällt ge med sej och säga att den är faktiskt bra att han är bra iaf med denna låt, Impossible


När jag såg denna bild tänkte jag på din veranda R! Tänk om du skulle mura lite och göra lite fina hyllor, betong måste du ju inte ha men idén är ganska nice va...


Sen har Beach house Jersey fina grejer för sovrummet ;)


bra kavlitet på sängkläder är ett MÅSTE! :)

Just nu önskade jag att jag hade ett hem som var ganska avskalat därmed lättstädat. Luftigt och högt i tak, det var dagens önskemål..imorgon kan det vara något annat ;)





 bilder av Stuart McIntyre

eftersom jag följer So You Think You Can Dance så blir det mycket att lyssna på The Fray eftersom när någon åker ut så är det Never Say never som dom spelar när någon åker ut ur tävlingen .

Kathryn och Legacy är mina favoriter som nu är i topp 10...
just look at this...fn så unga och otroligt duktiga!...



Nu är det dax för ...lite jobb!
G´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0