serenity ...

..klockan är 22,50 och har just avslutat 18 timmars arbetsdag allt som allt..klev upp 4.00 imorse (mycket för att jag inte kunde sova pga att jag visste vad som fanns att jobba med) och sedan dess har jag suttit konstant med bokslutet, bankning av kassor, löner, obesvarade mail (pga att jag vart borta i en vecka, lite mer..) kvitton etc etc. Lunchpaus och en timme hos L på kbt har jag hunnit med också. Intensiv dag, är helt "speedad" just nu...så lite lugn skulle vara på sin plats..är orolig..för mycket just nu ..men det visar sej hur allt kommer att bli till slut.

Musiken som snurrar idag är Snow Patrol over and over and over..again...Pd håll på bli tokig ikväll ;)
Minnen från sommaren..igen...konserten i Gtbg, där dom var förband, hade aldrig hört dom innan, dom är mYcket bättre live också men lyssna på denna och hör texten.. mmmmm..




OM jag hade MKT pengar och ville flytta till N.Y skulle ni få besöka mej i denna lägenhet! ;)
klicka här!

Mateus, keramik som jag samlar på har kommit med vår/sommarkollektion 2010 (jo vårkollektion även på keramik o porslin ;) Detta får jag adda till servisen när jag åker till Shlm eller Gtbg nästa gång..lovely :)
..inte blått dock...
 
 
Dax för sängen, har lämnat mobilen på jobbet, ganska skönt, väääldigt tyst ikväll...måste sova ett par timmar för imorgon kommer massor av varor på morgonen och jag har ju inte vart i köket och kockat sen förra veckan så nu är det bara fixa och grejja. (såg förresten Årets kock , reprisen inatt  på TV, rätt kille vann han Herr Trädgårdh från Götet ;) ödmjuk kille verkar det som, kul)

..sömn behövs annars vet man inte vad som händer... ;)

                    

SOV GOTT!
          
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0