festligheter

varje helg har nåt roligt att se fram emot med nuförtiden, great, det behövs i denna tunga vinter..
Förra helgen bjöds det på mat hemma hos kusin V, fondue och vin, yummie! Thanx för det kusin, även om dte inte händer ofta att du står i köket så är det alltid lika trevligt dom gånger du gör det! :)
Innan var vi och kolla Roffeman på plan, vann stort över motståndarna även om vännen var en aningen lågmäld denna gång, lite mer faist till nästa gång! ;)


Nr 12
även di små ville vara med i pauserna.. ;)
klubban är större än spelarn ;)

Många födelsedagar i denna period som kommer nu och idag är Roffemans dag, Grattis! ...även du ligger på minusribban just nu men du catchar säkert upp så jag ger dej en låt här...Your wish is my command
(ps.oxkinderna ska jag syla på dej nästa gång vi ses! :P



I fredas blev det utekväll med S, tack för att du finns! :) Myste på med middag , vin och lite drinkar..

Igår var det dags för rockkväll, FaceRock, Jöggas band Rooster spelade.great som vanligt. Livat på golvet framför, alla rockade lös. Middag innan hos oss, härligt med vänner och gott vin och fläskfilé pastan gick hem, lucky me!
    
  

 Jögga öser på
 P, V och bror i publiken

 .sen kom söta E med sina vingar, på glatt humör :)
  RockTingeling!? ;)

I veckan åker jag till Shlm, så födelsedagen tillbringas på hotellrum men det gör inget, vänner hinner jag träffa hela kvällen och en bakelse tänker jag unna mej från NK!

Nästa helg är fest med the girls, mkt mer än så vet jag inte...förutom att jag längtar! :)

Månadsbokslut...resten av "dagen" nu..blir ett par timmar till att svära över arbetsdatorn som "hängt sej"-nästan så man funderar på samma lösning själv men nu ska den få lite "behandling sas!

G´natt! Love ya´ alla fina!

"nattissånga", önskad av R (klicka på länken)
http://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0