.just worry n´hurry

istället för NO worry and No hurry hade vart skönt nu, just innan jul för sanningen är den att jag kommer däcka på julafton ner i sängen och sova till julen är över (typ två dar för mej i ledighet)
Idag trodde jag seriöst att hjärtat skulle stanna ett par ggr av stress och det fanns all anledning, proppat med gäster, 150pers bara till lunch, det ÄR mycket för mitt "lilla" place vill jag lova MEN jag är ju glad i hjärtat att det går så bra redan..jag vet ...inte klaga nu men jag är så trött så trött'
Jag hinner inte med allt pappersjobb jag måste göra heller men i januari borde finnas tid till det så det får vänta bara hinna med det mest akuta så man inte gör ngt allvarligt galet fel mitt i allt!

Hos kusin V blir vi på julafton, bestämdes nu och det känns skönt, att vara många (ingen kanske märker om jag smygsover ;)) och det blir enklare på nåt vis, sen får vi åka ut till stugan och mysa där också. (12 hundra blir det också, hur märkligt blir inte det?! 7 valpar och 3 vuxna hundar ojoj ;)

Har endast fixat 2 julklappar än, ja jag vet, PANIK!!
MEN jag har iaf idéer i huvudet och om jag kan smita ifrån jobbet nån kväll nu så får det bli panikspringa på stan, tur att det inte är så många som ska fixas dock


Jag bakar och lagar mat som en "dåre" på jobbet och hinner inte liksom ikapp men hur kul är det inte att det man gör går åt!?
Mjukpepparkaka till efterätt det uppskattas efter lunchmaten iaf.


NU, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0