fabulous

imorse när jag vaknade efter ett par få timmars sömn kände jag oj...den här första dagen att öppna företaget kommer bli "kaos"...ungefär samma känsla hade jag när jag var på jobbet 7,05 och försökte reda ut ett tjugotal rentvättade förkläden som alltid fastnar i varandra...Kaos....
20 förkläden..i ett...

MEN!..
det blev inget kaos...lite stress när jag upptäckte att jag glömt både fullmakt och plånbok hemma när jag skulle hämta ut växelkassan på banken.. (men det löste sej.
stress när espressomaskinen lade av mitt i lunchtid då det var som mest gäster...
stress när tjejerna tappade ut 1kg esopressobönor som flög överallt
MEN
ändå lugnt..
allt löste sej
Sen en fin avslutning på dagen då familj och vänner kom in för att "mysa" på ett tag

blommor så fina så fina har jag/vi fått och många glada hej från gamla gäster som blir Hildurs´ "nya" och en hel del försäljare som redan hittat dit (jisses, dom spiller ingen tid inte) samt ringt...men min fokus var inte på inköp idag..utan sälj!
Imorgon hoppas jag på en galen men Bra försäljningsdag!

några av dom fina blommuppsättningarna som kommt idag...






..allt i vitt förståss ;)))

har avslutat fredagkvällen med en ritkigt bra dansfilm (såklart förutsägbar, men vem vill ha dåligt slut på en film?) men med bra dansare och riktigt bra musik...

..nu dags för sleepy sleep...snart upp igen till ny arbetsdag!!
night night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0