.ache

I´ve got toothache, heartache, acheing body..headache..you name it, tonite Ive got it..all
Jag är så trött i kropp, huvud, själ och...hjärta och hjärna att jag skulle nog kunna somna ståendes... så det sista jag borde göra är att hänga framför datorn..ville bara visa lite bilder från företaget/jobbet
Vi har fullt upp minst sagt..idag var det fullsatt till lunch och gäster fick sätta sej i baren för alla bord var upptagna..en del rätter av maten tar slut fler ggr om så det är mycket producerande som pågår under dagarna i mitt minst sagt lilla kök.
En rolig sak jag också har att se framemot är att S från gamla jobbet börjar hos mej i januari så då har jag en kallis och gänget börjar vara samlat, C ska "gästjobba" nästa helg så snart är "allt som vanligt" ;)))) Nästan..iaf..
Har nu två nya glada tjejer, E&E (naturlitvis heter dom väldigt lika och är båda blonda MEN jag skuljer på dom faktiskt ;) som jobbar och det går som tåget med dom trots vi aldrig jobbat ihop så det är kul också
Det enda negativa just nu är allt pappersarbete, fix med alla tillstånd, skulle registrera om kassan hos skattemyndigheterna nu ikväll..inte alls så "bara" får lov att gå in dit imorgon. Väntan på en betalkortsterminal känns just nu oändlig och tjatigt att säga till varje gäst.."tyvärr vi kan inte ta emot kortbetalning,,." SUCK!!
MEN imorgon är det en vecka som jag vart igång och det känns som om det ska gå och nå min budget och få det att snurra...så småningom
 

bror har ju målat och tapetserat och A från Pentik har fixat ljus i alla former och finlir :)
 
min favoritdel

 vitt och fräscht

 lite smått o gott

 lunchbuffé

 bardisken 6 m lång...



 
får låna inredningsdetaljer från bästa butiken, Pentik

Bilderna är från min Iphone så lite suddigt är det 

Imorgon ska jag lyxa till det och sluta i tid, måste få åka hem och sätta upp en julstjärna iaf , trivs inte med stökigt hem men orkar bara inte städa och dona när man kommer hem vid 21tiden på kvällarna och snart är det jul så då vill jag ha lite fint iaf..inte bara på jobbet!



good nite ya all....






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0