moment 22

har aldrig varit med om att allt är så tjorvigt någonsin just nu
Papper hit och dit, dessa ansökningar TILL ALLT! Tamejfan snart får jag ansöka om att gå på toa därborta på företaget också! :P
Och ofta är det "jag kan inte göra Det före jag gör Det och ska jag göra just Det då måste jag ha gjort Det ..fast det fick jag ju inte för just Det var inte klart..." är ni med?!!
Dessutom försöka vara på plats på firman så man kan göra just Det jag vill och SKA dvs laga mat och baka så jag får en inkomst till företaget, jag skulle just nu behövt en heltidare till att fylla i papper och springa ärenden åt mej, fast vem har råd med sånt som egen företagare...

så..eftersom det är måndag bloody monday så måste ju bara lite extra "gorm" inträffa, skära sej i tummen, vifta ut porslin, glömma limpor i ugn..nu ikväll när jag skulle åka hem med bilen så kom jag först inte ihåg vart jag parkerat den så det var bara leta...mellan olika P-hus..sen satt jag i den och undrade vart jag skulle egentligen..

Handla julisar och fixa inför julen hemma blir det inget av med alls men det gör faktiskt inget, lite julstjärnor i fönstren är fixat och ett stort antal ljuslyktor/ljus (som vanligt) överallt=då är jag nöjd!
 
Artwood, dom har mkt fint dom!

Imorgon levereras nya sängen hem, "problemet" är bara att gamla sängen står kvar , har inte haft tid att få bort/sälja den/packa ihop den åteminstone..så ytterligare en möbel kommer stå i kartonger (förutom lampor, nya hallmöbler som oxå står i kartonger ouppackat etc)
Nåja, nåt att pyssla med på julafton kanske...för då är jag baske mej ledig! ;) Tänk vad härligt nu uppskattar man ledighet som bara den! ;)

Nä nu måste jag maila revisorn, juristen och bredbandsbolaget, fun fun fun!

night night!
 "As each day passes...."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0