2a advent

oj så trött jag vart igår, kom hem vid 8-tiden på kvällen efter jobbet, vi käkade, drack 2 glas vin...och somna på soffan..vaknade kl 3..mitt i natten!! OCH var klarvaken, så det var bara att gå upp och sitta vid datorn och jobba lite, det blev alltså inga problem att "kliva upp" och jobba denna sönda, pga att jag redan var vaken i ottan.
Full rulle har det vart sen start av företaget och nu imorgon steppar vi upp takten än mer, massor av pappersjobb som måste fixas, intyg hit och dit, ansökningar om olika tillstånd, egenkontrollen ska ordnas, kassan måste registreras hos myndigheter (jisses vilka säkerhetsgrejer man måste fixa) etc etc etc.
DET enda jag just nu skulle önska jag hann med som inte är jobb..är gå till frisören och julfixastäda lite hemma men....tror denna vecka får gå i jobbets tecken..ALL of it..sen kanske..
Handlade/unnade mej lite fina saker från pentik igår, det står i en kasse i v-rummet och väntar på att tas upp och fixas till...tur iaf att det är julfint (som fasiken) på jobbet iaf! ;)


Andra advent idag, det kommer bara smälla till så är det julafton.
Varje söndag i december har stans affärer öppet så även jag då så idag var ju första söndagen så det blir ca 30 dagars jobb på raken men vad gör väl det när det är mysigt på jobbet och bra stämmning, dom 9 dagar jag hann vara "fritidsforskare" i november hatade jag, så risken att jag skulle trivas som arbetslös finns iaf inte



NU måste jag göra lite pappersjobb och sen hänga tvätt!

nite nite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0