light and fire

japp det är ju höst, idag märktes det väääldigt väl, regn, blåst och snorkallt! Igår, sol, ganska behagligt och ..bara vackert väder men fort slår det om.
Inhandlade massor av ljug ut till landet samt solcellslampor, hoppas bara dom hinner "fånga" lite solljus nu på dagarna så dom lyser på kvällen när det är becksvart ute.

Ljus och ljusstakar kan man (läs jag) aldrig få nog av.....hur jag än gör kommer jag på mejsjälv på stan tex att titta på lyktor, ljusstakar och ljus...som jag har massor av hemma MEN jag använder dom, det går vÄldigt mycket värmeljus och ljus härhemma ;)
 Parcourrier, en favoritnätbutik

ljusstaken av Tove Adman i betong, en klassiker, vill jag så gärna ha..om det inte vore att man skall iväg på semester och behöver varje penny hade jag "klickat hem den" redan..men sen, på nästa lön ;) ...

Några andra fina ljusstakar jag spanat in..är dessa från Alvas hus..men dom måste man förboka och det kändes jobbit´så jag inväntar och ser om dom får hem av dom senare. Dom vill jag isf ha flera av i grupp som på bilden, skulle bli fina i ny renoverade hallen.


Nåt jag skulle köpt om jag hade massa pengar över är dessa..flowerpots, att ha både i stugan och hemma ute på bron. Fina! (men dyra, eller iaf för mej)


Och på fest hos M&A härom helgen insåg jag att det måste bli i år grillplatsen måste fixas i stugan som var tänkt men jag vill nu ...NU! Så först hämta ett fint skåp jag fått av kusin V till hallen i stugan sen är det dags att gräva och fixa till uteplatsen där dessa möbler kan stå, det bara mer och mer som kommer göra att jag inte vill åka ifrån stugan när helgerna är över...
 Norrskensgrillen

Nu dags för...lite jobb på datorn innan läggdags!

Sleep tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0