längtar

längtar gör jag efter mycket....
att få sticka ner tårna i vit sand
att få bada i turkost hav
att jag ska komma på vad jag vill göra härnäst..idéerna är många..men vad är bäst för mej??

. idag har jag fått nytt erbjudande med spännande möjligheter, will I do it? eller ska jag vänta tills nästa dörr öppnas, i förra veckan hade jag helt andra visions än idag, så ...mycket kan hända...


MEN resa först...sen ta tag i allvaret..och framtiden...


 
Miami by night....soon enough




(Miss you Weirdo.. whatever makes you happy..)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej vännen! Jag är avis på dig som snart ska ut och resa! Tusan att vi inte hann med färjan i sommar, jag kommer hem en sväng nästa torsdag och stannar drygt en vecka, hoppas vi kan klämma in en snabb fika då, så vi hinner uppdatera oss lite :) Kramar!

2010-08-11 @ 12:56:48
URL: http://idabackman.blogg.se/
Postat av: Å

Hey girl! :)

Åh tänkte på dej alldeles nyss, ring/smsa mej när du kan ses då, måste ses! Bra nu har jag hittat din blogg igen så jag kan hålla kolla vad som händer ;)

Hör av dej! många kramar/ Å

2010-08-11 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0