höst

ja nu äre´baske mej höst!
Kall luft och löven börjar gulna, blommorna i trädgårn´har vissnat och blommat ut
men det har vart sol hela veckan, härlig sol så bara man håller sej i solen så..men på kvällen nu är det kallt huvvaligen

Här i stugan (utflyttad hela veckan pga renovering hemma) "stinker" det surströmming, mammas önskemål som är med härute men jag jag äter inte sån surfisk ;) ja ja vet  borde prova en gång till..för att försäkra sej om att man verkligen inte tycker om det..vill verkligen. Tycker om att man värnar om mattraditioner men njaa....vi får se.

Idag har jag varit hiskeligt arg, så arg så arg att jag trodde rök skulle komma ut från öronen..en stöld har orsakat dagens huvudvärk till följd av att jag fått vara så arg. Whats wrong with people????!!!! Varför har vissa så svårt för respektera ditt och mitt??

Eftermiddagen gick lite bättre, lite nya jobbsamtal, nya möjligheter, börjar tycka det är ganska okej att man ska vandra vidare och hitta nytt jobb,...även om hjärtat mitt förtfarande är grymt besviken över slutet som nu blev på mitt nuvarande jobb men men . Det är ju mina tjejer jag kommer sakna mest och dom finns ju kvar iaf att träffa så...whatever will be will be.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0